Kerkbijdragen

De kerk is van blijvende waarde.
De kerk is altijd een ontmoetingsplek geweest. Een plek waar mensen met verschillende achtergronden samenkomen. Waar we samen vieren, rouwen of tot rust komen. Maar hoe ziet de kerk eruit in een veranderende samenleving? Hoe ziet de kerk van de toekomst eruit?

We staan niet stil
Onze samenleving verandert. Er ontstaan nieuwe ideeën en tradities. Dit is een goed moment om als kerk, samen met de gemeenschap, op zoek
te gaan naar een nieuwe betekenis binnen de samenleving.
Daar zijn we volop mee bezig. We willen de betrokkenheid bij de kerk vergroten en van betekenis zijn voor u. We willen klaar zijn voor de toekomst.

Denk met ons mee
We nodigen u uit om met ons mee te denken. Alleen samen zorgen we ervoor dat de kerk een belangrijke rol blijft behouden in de gemeenschap. We zijn benieuwd hoe u de kerk van de toekomst ziet en welke plek de kerk bij u inneemt.

Deel uw ideeën en gedachten met ons.
Dat waarderen we, daar kunnen we mee verder. U kunt een e-mail sturen naar:
toekomstparochie@federatiemaasdorpen.nl
Geef vandaag voor de kerk van morgen
We willen vooruit. Daarom zetten we deze stappen. Maar ook onze gebouwen vragen om onderhoud, of het nu gaat om het dak, de verwarming of elektriciteit.
Elke parochie heeft haar eigen aandachtspunten en dat kost natuurlijk geld. We zijn hiervoor ook afhankelijk van financiële ondersteuning uit de gemeenschap. Iedere bijdrage, klein of groot, wordt zeer gewaardeerd.

We zien uw bijdrage graag overgemaakt op bankrekeningnummer NL15 RABO 01301 91 051 ten name van R.K. Kerk Lottum onder vermelding van kerkbijdrage.
Dan blijft onze kerk ook van blijvende waarde.